Flowerchic

Vardagens under

Rånad!

Publicerad 2009-09-04 00:03:54 i Allmänt,

Min son har blivit rånad! Han är 15 år, har precis fått moppe och har blivit rånad av en (antagligen) jämngammal kille som hotade honom att sno moppen och döda honom om han inte fick pengar. Han lämnade ifrån sig plånboken och tog 200-300 kr. En av hans två kompisar sa åt honom att lämna tillbaka dem. Det här hände i måndags och efter en massa bråk o strul berättade min son det här IKVÄLL!!! Jag är förtvivlad! Min son har ADD och allt sånt här skit gör det bara extra struligt för honom. Killen går tydligen i en skola bredvid min sons så imorgon ska jag ringa och kolla upp det här. Jag är en ettrig jävel! Det gör så ont i mig när jag ser att han mår så dåligt. Och när det är massor med känslor i svallning och bråk säger han att han ska ta livet av sig. Ibland vågar jag inte somna av rädsla att han ska sticka när jag har somnat men han har aldrig gjort det. Och jag måste vara stark för att stärka honom samtidigt som jag, i smyg, mår dåligt och gråter ut min sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela