Flowerchic

Vardagens under

Hasch :-(

Publicerad 2009-10-25 11:26:56 i Allmänt,

Var hos kompisar igår och kommer hem vid 2-tiden. Tyckte att det luktade konstigt hemma. Min son och hans kompis som skulle sova över låg och sov. Jag kände att något var fel. Kände inte igen lukten. En massa tankar for i mitt huvud. Jag tittade in i sonens rum och frågade honom vad det var som luktade. Han kom ut efter en stund och sa att han mådde illa. Jag konfronterade honom angående lukten och han erkände på en gång att de hade rökt på. I mitt huvud fanns förtvivlan men jag fick hålla mig lugn och försöka ställa de rätta frågorna och lyssna. Vi satt vaken ett tag och han berättade att han har gjort det förut men att han inte skulle göra om det eftersom han tyckte att det var dumt. Kan jag lita på det? Ska till BUP imorgon och då ska jag definitivt ta upp det här. Och begära samtalsterapi!!! Och hans kompis, ja vi måste ju tala om det för hans föräldrar. Fan va jobbigt! Ungarna har inte gått upp än så jag har inte kunnat prata med dem om hela situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela