Flowerchic

Vardagens under

Diagnos ADD

Publicerad 2009-10-19 20:38:15 i Allmänt,

Jag är så trött. Alltså verkligen trött i kropp och själ. Hur länge ska jag orka att orka? Jag måste vara stark för min sons skull. Jag måste vara supermamman som ska fixa jobb, hem, kontakten med sonens skola etc etc.... Ibland känner jag bara för att sticka bort någonstans där jag får ta hand om mig själv. Ja, det är min son som har diagnosen ADD, koncentrations- och uppmärksamhetssvårigheter. Denna termin har han även uppvisat tendenser på en massa ilska också och det är det som är problemet just nu. Tidigare har han ätit medicin som Ritalin, Concerta mm men han blir deprimerad av dem. Nu har han inte ätit medicin på ca 5 månader och han kan inte hantera sin ilska när han blir stressad. Det har hänt fler incidenter på två månader än vad det har hänt på två år. Jag är förtvivlad, ledsen och så trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela