Flowerchic

Vardagens under

Mitt nya liv! Igen.... :-)

Publicerad 2008-11-09 17:01:07 i Allmänt,

Imorgon börjar jag. Med mitt nya liv. För typ 100:de gången i år... :-) I förra veckan anmälde jag mig till Itrim. Jag känner att jag måste ha den coachningen för jag fixar inte att gå ner själv. Jag ska både träna och gå på viktminskningsprogrammet så det ska bli intressant. Jag ska äta soppor, pulver och bars i 10 veckor. 10!!!! veckor!!! Ingen julmat, ingen glögg, inget vin, ingen nyårsmiddag och ingen champagne. Vilken utmaning! Jag får istället fokusera på hur bra det kommer att bli, inte vad jag inte får äta och dricka. Vägde in mig. 97 kg! Sköter jag mig går jag ner 20 kg på 10 veckor. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela