Flowerchic

Vardagens under

Har klarat en vecka!

Publicerad 2008-11-16 22:33:29 i Allmänt,

Har klarat en hel vecka utan mat, men det är tufft. Har gått ner 4 kg så det är kul men jag känner inte att jag har gjort det. Det blir skillnad när jag börjar känna att kläderna blir för stora. Hoppas det blir snart så jag blir motiverad at göra det här! Helgen var tuff. Att inte äta god mat och dricka gott vin till. Nio veckor kvar! Motivation!!!! Humöret har varit okey i veckan men här i helgen har jag varit hopplös! :-) Har packat lådor och rensat garaget, igen, och slängt en hel del. Skönt! Har gett bort en hel del också. Nästa helg blir ett enda stort packande och helgen efter också. Sen blir det flytt!

Kommentarer

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-11-16 22:39:23

Ingen mat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela