Flowerchic

Vardagens under

Sju veckor med Itrim och julen är här

Publicerad 2008-12-25 09:35:05 i Allmänt,

Nu har jag kört Itrim i nästan sju veckor och har gått ner ca 15 kg. Jättekul! Nu har jag tre och en halv vecka kvar med pulver och gissa om jag ser fram emot första "matdagen"! Jag har bokat in en del middagar och utgångar i februari men får nog behärska mig lite så det inte blir för mycket. :-) Nu är det juldagsmorgon och julen har varit, och är, väldigt avstressande och lugn. Jag stressade inte ett dugg med julklapparna och julafton firade vi hemma, min man, min son och jag. Det var riktigt skönt! Mannen och sonen ligger och sover just nu så jag har lite "ensamtid". Vädret ute är fantastiskt. Blå himmel och lite snö på marken. Idag ska vi iväg till svägerskan som fyller år och imorgon ska jag träffa min kompisar som jag inte har träffat på ett tag. Speciellt den ena som bor i Helsingborg. Det ska bli jättekul! Ska till Solvalla på lördag. Har aldrig varit där förut så det ska bli en annorlunda upplevelse. En ännu större upplevelse är förstås om jag skulle vinna en massa miljoner. :-) Det skulle passa rätt bra nu i och med att vi snart flyttar till city och ska betala nya lägenheten. Vad skönt det vore att slippa ta lån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela